1. Po prihlásení prejdete vľavo v menu na VYÚČTOVANIE

2. Následne sa vám zobrazí štatistika vyúčtovaných položiek a možnosť nahrať NOVÝ VÝDAVOK

3. V prvom kroku musíte vybrať dotáciu, pre ktorú chcete nahrať vyúčtovanie

4. Vyplníte všetky požadované informácie, nahráte prílohy (účtovný doklad vrátane dokladu o úhrade tohto výdavku), označíte kategóriu prílohy a dáte výdavok uložiť. Tento proces opakujete pre celé vyúčtovanie.

5. V detaile nahratého výdavku nájdete všetky informácie, ktoré ste vyplnili a bude ich kontrolovať poskytovateľ dotácie. Pri kontrolnom procese môže poskytovateľ požadovať doplnenie informácii k danému výdavku a môže tak spraviť pomocou konverzácie v systéme pri konkrétnom výdavku. Žiadateľovi príde emailová notifikácia a po prihlásení do systému môže pri danom výdavku odpoveďať na požiadavku poskytovateľa dotácie.